Foobit Informatika d.o.o.

za informatičku djelatnost i usluge

Uvjeti poslovanja

Kako kupovati

Pošto Foobit Informatika d.o.o. nije klasičan dućan IT opremom, u slučaju da dođete do nas na našoj adresi nećete pronaći dućan, već naš ured. Pošto tamo nemamo skladište niti blagajnu, nećete niti moći ništa direktno kupiti, tj. za kupovinu koristite naš web shop, preko kojega možete vrlo jednostavno naručiti željene artikle te dobiti ponudu za njih. Za narudžbu se ne morate registrirati, ali da bi ponuda bila valjana nužno je ostaviti svoje osobne i kontakt podatke.

 

Artikli

Narudžba putem web shopa nije obvezujuća, te pošto naš site nije klasičan web shop, po narudžbi ćemo Vam izraditi i poslati ponudu na Vašu e-mail adresu ili na broj fax uređaja. U slučaju da ste zainteresirani za neki artikl koji nije naveden unutar ponude web shopa, možete poslati upit te ćemo Vam poslati ponudu u slučaju da je artikl dobavljiv.

Ponude šaljemo tek nakon provjere da li je traženi artikl dostupan kod dobavljača.

Minimalan iznos narudžbe putem web shopa iznosi 500kn.

Dostava robe će biti izvršena u roku od 3 radna dana po uplati prema ponudi, nakon što se uplata vidi na poslovnom računu. U pravilu, ako se radi o međubankarskoj transakciji, to je 1 dan. U svakom slučaju, preporučujemo da potvrdu o uplati pošaljete na naš mail foo@foobit-informatika.hr, tako da rezerviramo artikl kod dobavljača.

 

Usluge

Ako ste zainteresirani za neku od ponuđenih usluga, kontaktirajte nas telefonski ili e-mailom s općenitom specifikacijom onoga za što ste zainteresirani, te ćemo Vam izraditi osnovnu ponudu za traženu uslugu, te daljnjim kontaktom dogovoriti sve detalje ako Vam odgovara osnovna ponuda.

 

Načini plaćanja

Plaćanje robe i usluga se može izvršiti internet bankarstvom ili općom uplatnicom prema podacima navedenima na ponudi.

 

Dostava

U slučaju da je vrijednost naručene robe iznosa preko 2000kn, dostava je o našem trošku. Po naručeni proizvod možete doći na našu adresu (napomena: obavezno nazovite prije), ili Vam ga možemo osobno dostaviti na Vašu adresu. Dostava se u pravilu obavlja četvrtkom/petkom u toku dana.

 

Zaštita osobnih podataka

Sigurnost Vaših osobnih podataka je zagarantirana – nikada ih nećemo dijeliti sa trećim stranama.

 

Jamstvo i reklamacije

Jamstvo i servisi za svaki pojedini artikl su navedeni na pakiranju od artikla, tj. servisiraju se u ovlaštenom servisu koji je tamo naveden.

U slučaju da reklamaciju neispravne robe/servis želite napraviti preko nas, ovisno o artiklu/proizvodu, možete nam dopremiti artikl te ćemo ga mi odnijeti u ovlašteni servis koji će dalje rješavati reklamaciju.

Ako je dostavljeni artikl neispravan ili oštećen po dostavi, kupac ima pravo u roku od 8 kalendarskih dana od datuma isporuke zatražiti reklamaciju. Na osnovu zahtjeva za povrat ili zamjenu, Foobit Informatika d.o.o. će u roku od trideset dana po reklamaciji vratiti uplaćena sredstva na račun ili zamijeniti proizvod novim. E-mail adresa za reklamacije je: reklamacije@foobit-informatika.hr , a povrat proizvoda se vrši na našu adresu. Troškove povrata proizvoda snosi korisnik. Korisnik je obavezan proizvod vratiti u stanju u kojem mu je dostavljen, u originalnom pakiranju sa svim pripadajućim sadržajem pakiranja. Nakon povrata, artikl se dostavlja u ovlašteni servis gdje se utvrđuje neispravnost proizvoda, te ako ovlašteni servis potvrdi valjanost neispravnosti artikla, izvodi se povrat novca ili zamjena za novi artikl, koji će tada biti dostavljen korisniku po našem trošku.

Utvrđivanje valjanosti reklamacije ovisi isključivo o ovlaštenom servisu, te Foobit Informatika ne može utjecati na ishod reklamacija.

U slučaju da se utvrdi da je reklamacija neopravdana ili je neispravnost robe izazvana neadekvatnim rukovanjem ili uporabom od krajnjeg korisnika, Foobit Informatika d.o.o. nije dužna izvršiti povrat novca ili dostaviti zamjenski artikl, već će reklamirani artikl biti vraćen korisniku o njegov trošak uz pismeno obrazloženje razloga neprihvaćanja reklamacije.

Ako korisnik želi ubrzati proces reklamacije, preporučamo da se javi direktno u servis naveden na jamstvenom listu artikla.

Naravno, sve to ovisi od artikla do artikla, a ako se radi o konfiguracijama i sl. za koje sami možemo izvesti servis, biti će obavljen preko nas u najkraćem mogućem roku.

 

Prigovori

Prema čl. 8 Zakona o zaštiti potrošača svoje pisane prigovore možete slati na adresu:

Foobit Informatika d.o.o.
Velika Ves 132a
49000 Velika Ves